گرامی‌داشت شهید سید حسن نصرالله در زندان‌های چهارمحال و بختیاری

جلسه گرامی‌داشت شهدای غزه، شهیدان مقاومت و مجاهد کبیر سید حسن نصرالله در اداره کل زندان‌های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل، کارکنان و سربازان وظیفه زندان های استان با قرائت قرآن و زیارت عاشورا یاد و خاطره رشادت‌های شهیدان مقاومت را گرامی داشتند.

حجت الاسلام حجت‌پناه در این مراسم فلسطین امروز را ادامه کربلا دانست و گفت: همان‌طور که جنگ با امام حسین (ع) جنگ با تمامیت اسلام بود، تجاوز رژیم غاصب به غزه نیز جنگ با امت و ملت ابراهیمی است.

وی افزود : در همه دوران‌ها دو حزب وجود داشته و دارند؛ حزب الله و حزب شیطان که امام خمینی (ره)، به دو بخش مستضعفین و مستکبرین دسته بندی کرده است، در نگاه امام همه مظلومان تاریخ در یک حزب و همه ظالمان و ستمگران در سمت دیگر تاریخ ایستاده‌اند.

حجت‌پناه افزود: زمانی که رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) به جوانان سراسر جهان نامه می نویسند در حال گسترش حزب خدا برای مبارزه با گروه ستمگران دنیا هستند.

وی با اشاره به آخرین سخنان رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) گفت: جهاد تبیین، یکی از مهم‌ترین عرصه های جهاد است، زیرا اکنون دشمن با هزاران رسانه‌ و بنگاه خبری دست به جنگ روانی زده است تا با وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها، نگاه خود را استیلا ببخشد و روایت خود را به جهان بقبولاند، بنابراین لازم است با جهاد تبیین به جنگ روایت‌های نادرست و تحریف شده از تاریخ و واقعیت ها برویم.

حجت الاسلام حجت‌پناه شهیدان را چراغ راه هدایت دانست و گفت: زندگی‌نامه هر شهید حاوی نکات عجیب تربیتی، اصلاحی و فلسفی است که برای همه افراد به ویژه جوانان مسیر را روشن می کند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha